Kawan Lupa Kawan 2009

kawan
kenapa kau lupa kawan
kau dah dapat kawan baru ke?
kalaupun dapat kawan baru
kawan tak patut lupakan kawan kan?
lainlah kalau kawan kau hilang ingatan
barulah yer kau lupakan kawan
kawan memang boleh cari dimana-mana
tapi setiap kawan tak sama
dan kawan patut dihargai
dan tak patut dilupai
dan jugak dilukai
kawan
macamana pulak kau boleh lupakan kawan
sebab kawan tu lah yang selalu ingat kat kawan dia
kau lah orangnya
tapi kau lupakan kawan kau
kau dah lupa ke kenangan dengan kawan kau
atau dengan kawan-kawan kau
masa kau takde kawan lain
dialah kawan kau
tapi bila kau dah cari kerja lain
dah dapat hidup yang bagus
mungkin dapat kawan yang lagi bagus
kau lupa kat kawan kau
sampai hati kau lupakan kawan kau
rasanya kau memang tak boleh dibuat kawan
kalau tau kau adalah kawan yang macam ni
dari awal lagi tak jadikan kau sebagai kawan
mengabih bogheh yo buek kau jadi kawan dulu
kawan
kadang-kadang kawan kau rindukan kau
tapi sebenarnya dia rindukan kenangan tu
kenangan masa berkawan dulu
bukan dia rindukan kau sangat sebagai kawan
bau badan kau pun boleh buat kawan kau muntah
lagi nak berlagak lupakan kawan
huh… tak guna punya kawan!
kawan
kenapala kau lupakan kawan….